رب رب







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





 

لعنت به تو.....

لعنت به ابر سیاه روی بخت من،لعنت به سادگی من برای باور این دنیا،

 

لعنت به تو برای این همه دروغ بازی،آرزوی خوشبختی کردم برایت ولی

آتش گرفتم،سوختم و می سوزم و ظاهر حفظ می کنم می خندم و راه

میروم ولی در دل گریه می کنم و می میرم مردن برایم ساده ترین راه است

ولی خودکشی نخواهم کرد به خاطر تو می مانم و راه سخت را می گزینم

بدان تو رفتی به خوشبختی و من رقص مرگ می خوانم درد و دل با کسی

نمی گویم و خود می خورم  خنجر در پشت کوچه ها قدم می زنم و غصه تو را

در کوله پشتی ام به همراه دارم تو نخواهی آمد پس لعنت به تو پس خداحافظ

ای عشق پوشالی و دروغین من با تمام وجدم می گویم دوستتتتتتتتت دارم و با تمام

 وجودم می گویم لعنت به تو...ای روزگار چرا اینکار را کردی

ولی ای روزگار حرفی دارم با تو مردی کن و یک بار هم به خاطر من بچرخ یکبار

نگاهی بر من کن و مرا بخندان و این را هم بگویم ای روزگار لعنت برتو لعنت به

 این رسم مذخرف زمانه،لعنت به شب و روز لعنت به سفیدی و سیاهی و در

آخر هم لعنت بر من هم لعنت به تو...ای روزگار

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط علی رب رب در 16:14 | |