رب رب







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





 

خدا چرا دل منو شکستی

خدا چرا قلب منو به عشق بستی

دارم می میرم دارم می سوزم

منو رها کردی میون راهم

می خوام بمیرم ولی بی گناهم

دارم می سوزم دارم می میرم

توی این راه پر درد بزار بسوزم

خدا همه می دونن که خسته ام

آخه عمری من تنها نشستم

به کسی دل نبستم

چون اونو می خواستم

اونم دلمو شکست

رفتو به دلم نبست

حالا من موندم این دل خسته

تنها میشینم اخه پرهام شکسته

اشکایی دردو غمم چشمامو بسته



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط علی رب رب در 15:24 | |