رب رب







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





کاش از اول میدونستم مال دیگرونی ...

کاش از اول میفهمیدم توبا من نمیمونی ...

کاش از اول میدونستم تو سهم من نمیشی ...

کاش از اول میفهمیدم که تو از عشق من گریزونی ...

از فکر وقلبم تو نمیری که به همین زودی ...

تو اون فرشته ی پاکی که فکر میکردم نبودی ...

میدونم هر جا که هستی  با هر کسی نشستی ...

به راحتی فراموشم میکنی تو به زودی ...

این همه عاشق بودم تو نفهمیدی ...

با تو صادق بودم تو نفهمیدی ...

کاش از اول میفهمیدم تو مغروری ...

کاش میدونستم از دنیایی مقدوری ...

کاش اروم اروم از قلب من میرفتی ...

که دروغایی شیرینی به من نگفتی ...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط علی رب رب در 16:16 | |