رب رب







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





همدرد من غصه نخور زندگی جزر و مد داره دنیا یه عالمه خوب و بد داره

همدرد من غصه نخور همه که دشمن نمیشن همه که پر ترک مثل تو و من نمیشن

همدرد من  غصه نخور مثل ماها فراونه خیلی کم پیدا میشه کسی رو حرفش بمونه

همدرد من غصه نخور گریه پناه ادماست تر و تازه موندن گل مال اشک شبنماست

همدرد من غصه نخور زندگی بی غم نمیشه اونیکه غصه نداشته باشه ادم نمیشه

همدرد من غصه نخور خیلی ها تنهان مثل تو خیلی ها با زخمهای زندگی اشنان مثل تو

همدرد من  غصه نخور زندگی خوب داره واسش خدا رو شدیدی شاید فردامون باشه بهشت

همدرد من غصه نخور دنیا رو بسپار به خدا هردومون دعا کنیم تو هم جدا من هم جدا

لیلللللللللللللللللللللللللللللا

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط علی رب رب در 16:39 | |